Tags

, , , , , , ,

b003191560ae04eb1ef33b6b72a4463f_1_largeRevin dupa o lunga pauza de la scris… Mi-a lipsit blogul in aceasta perioada si chiar imi era tare greu sa inteleg ce se intampla cu inspiratia mea cand vine vorba de “a scrie”. Acum revin cu forte proaspete, cu multe idei de articole si o dorinta imensa de a va scrie! 🙂

De ce incep anul cu sprancenele? Pai daca nu as vorbi din proprie experienta, daca nu v-as vorbi despre ceea ce am experimentat pe propria piele, atunci as alege sa nu mai scriu. Doresc insa sa clarific de la inceput: nu sunt cosmeticiana si nu doresc sa fac publicitate nimanui in acest sens.

Dragilor, ati observat pe strada cate sprancene desenate apar pe chipuri minunate? Perfecte, linii exacte, nici un fir care sa iasa din “matrita”, de multe ori desene clare cu linii drepte si o simetrie absoluta.

bianca spranceneCum avem si vedete cu acest “look” sunt sigura ca multe tinere isi doresc si viseaza sa poarte cu mandrie acest gen de sprancene. Numai eu m-am suparat pe 3-4 cosmeticiene ca imi “mutilau” sprancenele.

Da, asa numesc eu procedeul: mutilarea sprancenelor. Mie personal mama natura mi-a dat o frumusete de cicatrice in mijlocul uneia din sprancene. Cu toate acestea pana sa vina moda tunsului excesiv + vopsit, sprancenele mele reuseau sa fie pensate si aranajate fara nici o problema si chiar aratau natural foarte bine, ceea ce era o carte de vizita pentru cea care le aranaja. De cativa ani schimb continuu cosmeticiana si ce vad in oglinda nu ma multumeste. Spranceana tunsa la maxim ca sa nu iasa nici un fir de par din tipare, vopsea pe post de sablon ca sa defineasca forma si asta e tot. Recomandarea primita destul de des: sa imi tatuez sprancenele ca natural sunt pline de “goluri” si nu avem ce face.

Norocul meu ca nu ma las usor…nu degeaba imi spun “Norocel”, nu? Cum nu am renuntat si am tot cautat, am dat peste o femeie minunata, cu maini de aur care a reactionat astfel cand m-a vazut: ” Doamne, cine ti-a mutilat sprancenele cu atata tuns? Ma omoara moda asta, strica chipurile frumoase ale femeilor. In plus, tunsul excesiv si pensatul incorect daca sunt repetate fac in timp ca parul sa nu mai creasca in acel loc, sau sa creasca foarte haotic”. Si ne-am apucat sa lasam spranceana sa creasca…si am lasat…si am lasat. S-au tuns doar firele rebele, restul se aranjeaza foarte frumos pieptanate. Rezultatul: ceea ce inainte erau “goluri” umplute cu vopsea, acum sunt acoperite de fire de par, naturale. Asa ca am avut dreptate: am niste sprancene frumoase de la mama natura. Adevarat ca nu au linii drepte, desenate, linii care eu cred ca se potrivesc doar pe fata unei papusi (la cele de jucarie ma refer). Corpul uman este frumos prin lipsa simetriei, prin liniile care au fiecare unicitatea sa si sunt atat de bine adaptate la fiecare chip in parte.

109-Forma-sprancenelor--trucuri-pentru-sprancene-frumoase5Cum va spuneam, asa a dat norocul peste mine sa dau peste o femeie care mi-a explicat ce nu imi placea pana acum. Mi-a aratat poze cu sprancene aranjate, ale unor fotomoedele care sunt imaginea produselor cosmetice. Nici unele nu aveau sprancenele tunse si vopsite asa cum este acum “la moda”. Firele de par, la lungimea lor naturala, aranjate frumos (nu tunse excesiv) se aseaza unulele peste altele si fac spranceana sa se “umple” sau sa aiba efectul pe care il dau prin vopsea multe persoane in ziua de astazi. Rezultatul este o linie mai calda, mai naturala, o privire mai blanda si mai stralucitoare.

Daca tot am pomenit de vopsit va marturisesc ca si la acest capitol am invatat ceva: nu mai des de 1 data/luna vopsitul sprancenelor. Este destul de usor de banuit ca substantele din vopsa nu pot fi benefice ochilor. Trist cred ca este ca multe cosmeticiene folosesc vopseaua la fiecare aranjare, dupa un tuns “riguros” se aplica vopseaua si totul arata perfect. Clienta revine in aproximativ o saptamana cand incep sa creasca firele de par si ies ca niste ace din tiparul stabilit.

Aveti grija de sprnacenele voastre si nu permiteti sa fie “mutilate”. Credeti in ele si in frumusetea lor. Sunt oameni care stiu sa le puna in evidenta si sa va ajute sa fiti voi deosebite, nu sa va transforme intr-un tipar de papusa pe care il vedem peste tot.

In incheiere as dori sa mentionez ca in acest articol nu fac referire la acele cazuri exceptionale, unde este necesara tatuarea sau desenarea sprancenelor din diverse motive.

Sper ca povestea mea sa va ajute si pe voi si sa aveti incredere in frumusetea voastra. Evit sa dau numele celei mi-a povestit toate acestea despre sprancene pentru a nu se confunda acest articol cu publicitatea mascata. Voi oferi insa informatii in particular celor care doresc.

Daca eu nu v-am convins ca aveti sprancene frumoase, sper ca pozele de mai jos sa o faca. 🙂

 

 

 

 

