Tags

, , , , , ,

 -Wrote on June 7, 2013 by Sis’-

lucruriScriu…pentru ca nu am mai scris de mult…dar de ce scriu? Pentru ca imi era dor…dar de ce imi era dor? Pentru ca simteam lipsa….dar de ce simteai lipsa? Pentru ca…iar acest lung sir poate sa continue la nesfarsit. Oare de ce viata aceasta e un lung sir de intrebari? Pfff … niciodata nu cred ca vom avea raspunsul corect la aceasta intrebare, deoarece lucrurile simple, marunte trec pe langa noi, fara sa le bagam de seama, iar greutatile si durerea zilelor iau locul…de aceea cred ca sirul intrebarilor este nesfarsit…pfff…cred ca sunt atatea de spus, dar totodata cred ca azi vreau sa va povestesc despre un lucru simplu…

Era o zi de iunie, mai precis ziua de 5 iunie…o zi banala in viata multora, o zi banala si in viata mea. Vara nu mai vine, strazile pareau din ce in ce mai mohorate, oamenii din ce in ce mai tristi. In drumul meu…banal…catre casa ma opresc la o “florarie stradala” (daca ii pot spune asa)…aveam in gand sa aduc o raza de primavara/vara in apartamentul gol ce ma astepta sa ajung acasa. Ma opresc sa iau un buchetel de “Nasturei”(asa m-am obisnuit sa le zic de mica , dar de fapt se numesc Margarete) nu aveam de gand sa dau mai mult de 5 lei pe el. Il intreb pe nenea ce statea la flori cu cat imi da si mie un buchetel, ploiticos se aproprie de mine si zice “3 lei, domnisoara, dar pentru tine..ti le fac cadou”. I-am zambit si i-am raspuns ca asa ceva nu se poate, pregatindu-ma sa scot banii din portofel, nenea se aproprie si mai tare de mine si spune” domnisoara, alegeti un buchetel…e cadoul tau”… Nu-mi venea a crede…in acel moment nu am mai putut decat sa ma aplec, sa zambesc frumos, sa iau un buchetel, sa multumesc si sa plec…dupa 9 ore de lucru, o zi mohorata…un gest mic, frumos…mi-a inseninat ziua. Nu stiu cine e “nenea”, nu stiu de ce am facut acest gest(mi se spune de multe ori ca atunci cand zambesc eman caldura sufleteasca atata prin ochi cat si prin zambet)…poate l-am vrajit, poate asta a simtit…dar pe mine m-a facut sa ma simt..printesa 🙂

Iar ziua…deja minunata…nu s-a incheiat aici, s-a reintors o draga persoana mie dintr-un oras de suflet mie…Paris…dupa lungi povesti…ma pune sa aleg intre mana stanga si mana dreapta (tinandu-le la spate si ascunzand ceva)…”smechera” fiind :)…ii raspund ca ambele…iar atunci scoate de la spate o “banala” cutie de ceai…o pup si ii mutumesc, dar tot insista sa o deschid…o deschid stangace, ma apuc sa citesc cutia…nimic nu imi iesea in evidenta…insista ca deschide-o…ma apuc si desfac cutia..iar intr-o fractiune de secunda realizez ca ii povestisem ca imi doresc sa am niste ceaiuri cu “ravase”…si ghici ce…ceaiuri cu “ravase” special pentru mine(pentru cei interesati  se numesc Yogi Tea) si asa  …acea zi banala…in mai putin de 2 ore..s-a transformat din gesturi marunte intr-o zi de vis pentru mine, iar acest lucru doar datorita unor oameni simpli, minunati…

Nu mai stati pe ganduri…daruiri…mamei, tatalui, sorei, fratelui, prietenului, prietenei, amicilor…persoanelor dragi…bucurati-va…iubiti si nu uitati…o viata avem!

