Tags

, , , , ,

Slide13Unul dintre hobby-urile mele, cel care imi ocupa majoritatea timpului liber, vi l-am prezentat in primele mele articole. Da, este vorba despre lucruri decorate manual. Cum am descoperit aceasta dragoste? Aparent intamplator…sau poate ca nu. 🙂

Pictura, desenul, decoratiunile interioare mi-au atras atentia de la o varsta frageda. Chiar daca a fost o perioada in care nu am avut timp sa ma ocup de aceasta pasiune, se aplica zicala “prima dragoste nu se uita niciodata”. De cate ori am avut ocazia m-am intors cu placere la acest hobby si trebuie sa recunosc ca fiecare piesa realizata imi umple sufletul de bucurie, indiferent cate de mult am lucrat, tarziu in noapte, pentru a o finaliza.

Despre decoupage nu am stiut prea multe pana anul trecut, dar odata ce am aflat nu m-am mai putut opri. Trebuie sa multumesc persoanei care s-a gandit ca o sa imi placa mult aceasta tehnica si se va combina perfect cu restul tehnicilor pe care le foloseam eu. Asa s-a si dovedit sa fie! 🙂 Rezultatul se poate observa: articole decorate prin imbinarea mai multor tehnici, teme si stiluri multiple.

Am decis sa fac si urmatorul pas, acela de a  imparti cu cei din jur micile mele creatii. Pentru a putea face acest lucru am realizat un mic catalog, cu cateva dintre modelele create, pe care il puteti gasi aici: Facebook Norocel.

Slide2Produsele acestea au luat nastere din impletirea pasiunii pentru pictura si design. Consider ca fiecare persoana este speciala prin unicitatea sa. Din acest motiv, prin produsele mele, incerc sa pretuiesc unicitatea celor din jur, oferindu-le articole personalizate, potrivite fiecaruia. In toate insa se regaseste pasinuea, dedicarea, iubirea si dragostea mea pentru frumos si pentru oameni.

 Daca nu va regasiti in nici unul dintre articolele prezentate, va asigur ca putem creea impreuna unul care sa vi se potriveasca!

Cu drag, a voastra

  Norocel

