Tags

, ,

Astazi vin la voi cu o provocare. 🙂 Va provoc sa participati la un mic concurs, daca il pot numi asa.

Ce vreau sa fac este sa va incurajez sa impartasiti ideile voastre. Nu voi premia cea mai buna sau cea mai corecta parere, nu vreau un test de cultura generala, ci vreau sa puneti suflet in ceea ce imi veti trimite, sa va reprezinte astfel incat sa se simta implicarea si personalitatea voastra.

M-am gandit ca odata cu venirea primaverii avem senzatia de un nou inceput, de revenire la viata, de caldura, energie … Sunt niste trairi pe care mi le aduce in fiecare an venirea primaverii, soarele, natura. De aceea, o sa propun o tema mai larga, dar in stransa legatura cu caldura, caldura primaverii.

TEMA: Primavara, caldura, inceput, fericire, iubire, flori, natura, energie, viata (puteti alege si alte simboluri, dar va rog scrieti intr-o propozitie cum v-a facut primavara sa va ganditi la aceasta tema).

MATERIALE: Puteti participa atat cu articole (recomand sa aiba maxim 500 de cuvinte pentru a fi usor de citit si evident apoi votate), fotografii (cei pasionati de fotografie), tinute vestimentare (tot fotografiate), creatii handmade (fotografiate) sau orice alta idee aveti, conditia este sa fie realizate de voi, sa va reprezinte.

PERIOADA INSCRIERE: 13 – 20 februarie (ora 15)

PERIOADA VOT: 22 februarie – 2 martie

PREMIU: o cutie bijuterii decorata handmade (mai jos este un exemplu)

IMG-20121205-02403

Cum propun sa se desfasoare concursul:

  • imi trimiteti materialele voastre participante pe adresa de e-mail ionorocel@yahoo.com
  • daca doriti sa fie publicate folosind un pseudonim, va rog sa mentionati acest lucru la inceputul articolului, plus pseudonimul ales
  • important este sa imi trimite-ti si numele vostru, chiar daca nu il voi publica, sa stiu cui ii trimit premiul
  • Eu voi crea o noua pagina “CONCURS” unde voi publica materialele in ordine in care le primesc. Pentru a acorda sanse egale tuturor voi posta articolele doar in 22 feb (eventual 21 feb seara), insa  voi pastra ordinea in care le-am primit pe e-mail.
  • Articolele primite dupa data de 20 februarie ora 15, nu le voi posta.
  • Din data de 22 februarie pana in 2 martie veti putea aduna like-uri. NU aleg eu catigatorul, ci cei care citesc.
  • La inceputul zilei de 3 martie voi numara like-urile primite de fiecare articol si vom anunta castigatorul cutiutei de bijuterii.

Regulament:

  1. Acesta nu este un concurs inregistrat, este vorba de o provocare mai mult decat un concurs, premiul fiind simbolic
  2. Astept seriozitate si materiale care pot fi publicate
  3. Nu voi publica materialele care consider ca pot fi considerate jignitoare, discriminatorii, obscene. In calitate de administrator al acestui cont imi asum dreptul de a decide daca continutul unui material poate fi publicat si corespunde cu politica acestui blog.
  4. Datele persoanelor participante nu vor fi folosite in alt scop si nici facute publice fara acordul acesora.
  5. Pentru livrarea premiului voi cere datele doar castigatorului dupa finalizarea provocarii, motiv pentru care nu este nevoie sa imi trimiteti adresa inainte
  6. Scopul acestei provocari nu este de colectare de date (nu voi folosi nici una din datele sau adresele voastre de e-mail), ci de a va cunoaste, pentru a incuraja exprimarea opinilor, pararilor, pasiunilor

Imi place sa dialoghez cu oamenii, sa imi spun parerile si sa le ascult pe ale celor din jurul meu. Vreau sa va cunosc si de aceea am lansat aceasta provocare. Voi ce parere aveti, facem aceasta provocare sa prinda viata?

email: ionorocel@yahoo.com

Completare: deoarece este nevoie de cont wordpress pentru a putea selecta like-ul, voi adauga la finalul fiecarui material un link catre pagina corespunzatoare de pe facebook. Astfel voi lua in calcul like-urile de pe wordpress si cele primite pe link-ul de facebook corespunzator fiecarui material. Atentie insa sa primiti like-urile pe link-ul indicat, nu pe contul vostru (acelea nu le pot numara).

 

