Tags

, , , , ,

In aceasta seara nu voi reveni cu un articol de genul celor cu care v-am obisnuit, ci vreau sa va anunt de un eveniment care va avea loc in aceasta sambata, 26 ianuarie, in Brasov, Cluj si Bucuresti: Bazar cu lucruri gratis.

76969_570006363029541_763062659_n 537066_10151349738167560_1761283617_n19186_545725265457383_1484708298_n

Indemnul suna cam asa:

Hai sa redescoperim puterea comunitatii, si acele lucruri marunte care ne fac fericiti, si pentru care nu avem nevoie de bani!

Te asteptam la Bazarul cu Lucruri Gratis, unde vei putea sa aduci obiectele pe care nu le mai folosesti, si sa iti alegi complet gratuit orice lucru de care ai nevoie.

Bazarul, organizat cu ajutorul voluntarilor, este o intalnire periodica a comunitatii locale in care participantii aduc si ofera complet gratuit: produse in stare de functionare, discutii, prietenie, bunatati, servicii, buna dispozitie, jocuri, si orice alte lucruri care pot fi impartasite intr-o comunitate.

Fara bani, fara schimburi, fara negocieri. Totul Gratuit!”

Detalii aici: Eveniment Facebook – Brasov ,  Eveniment Facebook – Bucuresti sau Eveniment Facebook – Cluj

Las la latitudinea fiecaruia parerea despre acest eveniment. Eu personal gasesc foarte interesanta initiativa, motiv pentru care mi-am permis sa o public. Este la editia a-5-a din cate observ, insa eu acum am afla de aceste actiuni.

Din punctul meu de vedere, cred ca ar trebui sa ne straduim sa facem aceste actiuni cunoscute si in randurile oamenilor nevoiasi, care aici ar putea gasi lucruri de trebuinta fara a fi conditionati de bani si de ceea ce dau in schimb. Mai ganditi-va la acest aspect si daca sunteti de aceeasi parere anuntati si persoanele care au mare nevoie de un asemenea targ. Nu uitati insa nici de prieteni si de facebook, un share ar fi apreciat. 🙂

Fac legatura cu un articol postat de mine zilele trecute, “Si tu poti schimba o viata“, acum ai o ocazia sa te implici. 🙂

 

 

 

