Tags

, , , , , , , ,

Carpe Diem!!

carpe diem

Toata lumea in ziua de azi e stresata, incruntata, frustrata, suparata pe viata etc….dar eu nu inteleg de ce sau bine inteleg, dar nu inteleg de ce luam problemele de la lucru acasa, problemele de la televizor in pat, problemele din buzunar in plimbari samd…de ce nu incercam sa invatam sa ne detasam?sa iubim?sa visam?sa fim fericiti?

Recunosc ca am avut si eu perioade in care ceea ce nu aveam in buzunar ma enerva (inca se mai intampla, dar nu ma mai impiedica), ma frustram la lucru sau ma suparam pe o factura ce urma sa o platesc sau nu gaseam acea persoana care sa imi spuna „buna dimineata” sau „noapte buna” ..nu aveam nicio delimitare intre ele, nu stiam sa ma relaxez, sa spun STOP, sa RESIPR si sa ZAMBESC….dar cand m-am vazut suparata pe tot si pe oricine…am inceput sa imi pun fel de fel de intrebari, caci nu ma mai regaseam pe mine, nu ma mai simteam bine in propria mea persoana…in acel moment am reusit sa spun STOP..a fost doar primul pas, apoi am inceput sa citesc/sa ascult/sa invat( site-uri, carti, articole de psihologie etc.) si sa ajung sa las ceea ce aveam pe umeri la servici sa nu iau cu mine acasa, ci odata ce inchideam cu cheia sertarul biroului, lasam problemele acolo pana a doua zi de dimineata si ieseam pe usa cu castile in urechi, ascultand muzica preferata si ma bucuram…..asa am inceput sa zambesc pe strada cand vad o mica pata de culoare ce ma face sa gandesc ca a fost pusa acolo ca sa am o zi mai buna…:D

Am inceput sa ajung acasa seara dupa servici si sa nu mai incep sa vorbesc despre aceleasi greutati, ci sa beau un pahar de vin, sa stau cu colega de apartament la o poveste sau sa iesim sa ne plimbam sau sa alergam…sa ne bucuram, sa ne detasam, sa ne relaxam….asa am ajuns sa am in acest moment una din cele mai frumoase vacante de vara, mi s-a indeplinit visul sa vizitez Praga si sa ma reintorc la prima mea iubire Viena si nu oricum ci schimbandu-mi job-ul, buzunarul crescand, prietenii si familia fiindu-mi alaturi….and I’m LUCKY!

Inca sunt in cautarea acelei persoane care sa ma adoarma si sa ma trezeasca dimineata, dar acest lucru nu ma impiedica sa nu ma trezesc dimineata si sa zambesc, sa dau drumul la muzica in camera si sa incep sa topai…sa ma bucur si mai mult de atat sa traiesc fericita!

Nu va lasati coplesiti de gretutatile de zi cu zi, invatati sa va detasati, gasiti-va echilibrul, bucurati-va…iar apoi totul incepe sa devina roz….SMILE!

– articol scris de surioara mea –

