Tags

, , ,

384013_303454836365257_812788740_n (1)

Cum la fiecare inceput de an oamenii isi seteaza noi asteptari, doresc sa devina mai buni, mai realizati, sa bifeze cat mai multe puncte intr-un “to do list” kilometric, la fel am facut si eu, evident. Suntem in prima saptamana a anului, lista mea e facuta, asteapta sa fie bifata, insa nu am facut nici un pas in acea directie. 🙂 Pe lista mea nu a existat si nu exista nici acum mentionarea vre-unui blog. Astazi insa am simtit nevoia sa scriu, sa povestesc, sa imi exprim parerile (bune, rele, invechite, conservatoare, geniale – nu conteaza sunt ale mele toate). Asa ca am trecut la treaba. Trebuie sa recunosc ca am mai avut cateva ganduri de genul si in anii trecuti, insa mi-a fost oarecum greu si teama sa deschid un blog.

Acum o sa trec la treaba, stangace, tematoare, poate cu greseli, dar o sa incep sa impartasesc cu voi ceea ce gandesc, ce simt, ce imi doresc. Imi va lua ceva timp pana sa organizez acest blog astfel incat sa fie usor si placut de lecturat, insa vom ajunge si acolo.

Primul pas pe care il voi face, este acela sa ma prezint. Ma numesc Norocel, nu in buletin, evident. Asa mi-a placut mie sa imi spun de mica si acesta a fost pseudonimul pe care il foloseam in orice faceam. Am decis sa il scot acum de la naftalina si sa o las pe Norocel sa revina la viata. 🙂 Sunt o romancutza de 28 de ani (daca am mai taiat de la varsta va rog sa ma scuzati 🙂 ) , pe care te voi lasa sa o cunosti pe parcurs.

In aceste pagini va voi impartasii intamplarile mele de viata (bune si rele), calatoriile mele care sper sa va inspire in planurile de vacantza si gandurile nonconformiste o sa isi puna amprenta pe toate povestirile mele. Sunt sigura ca multi dintre voi se vor regasi in povestioarele mele, altii le vor critica, insa vom descoperii impreuna ca viata este un lung sir de intamplari menite sa aduca un peisaj unic pentru fiecare.

Gata cu introducerea, trec la treburi mai serioase…

Daca va este mai usor, ma puteti gasi si pe pagina de mai jos, unde voi posta toate articolele scrise:

https://www.facebook.com/viatauneiromancute

